121022

Hej hej.
Åhh, jag är hopplös. Nu har det gått 1½ månad sen mitt senaste inlägg. Jag vill så gärna hinna med o blogga, för det är ju riktigt roligt att ha en blogg. Att kunna scrolla tillbaka några år och titta på bilder och läsa text om vad man hittade på just då.
 
Det är hänt otroligt mkt här hemma sen sist. Jag har börjat o jobba igen, Alicia har börjat på förskola. Gått hundkurs med Charlie, målat färdigt huset. Ritat och beställt ett nytt kök. Börjat riva ut nedervåningen.
Ja, som ni hör...fullt upp med andra ord.
 
Just nu är jag hemma ihop med Alicia, är rena sjukstugan här hemma. Jag och Alicia har turats om att vara sjuka. Feber, förkylda och en massa annat. Den enda som klarat sig är Andreas...peppar peppar!!! :)
 
Jag ska sätta mig nån kväll för att gå igenom kameran, måste ju ha flera hundra bilder där...några som jag kan bjuda på här på bloggen ;)
 
Vi hörs snart igen...
 
Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback