Nedräkningen har börjat....

Hej hej..
Alicia ligger och sover och Andreas ligger utslagen i gästrummet efter en hård svensexa igår. Perfekt tillfälle att hinna slänga in ett blogg-inlägg :)

Nu börjar bröllopet närma sig med stora steg...13 dagar kvar till den stora dagen ♥

Känns faktiskt som att allt är under kontroll och att det mesta är fixat och ordnat. Har bara lite små saker kvar, som att färga håret, lämna in ringarna för polering, fixa naglarna osv.

Förra helgen så överraskade min fina lillasyster Katta och mina underbara vänner Sandra, Carro, My, Emma, Marie och Nettan mig med en fantaskisk möhippa.
Dom dök upp här hemma på morgonen med frallor, jordgubbar, champange och presenter.
Jag fick under frukosten svara på lite frågor om Andreas och öppna olika presenter som jag sedan skulle gissa vem dom var ifrån.
Sedan åkte vi in till stan. Jag fick ta på mig en slöja på huvudet och ett band över bröstet med texten: Girls night out.
Vi hamnade utanför tv4 studion där en man kom ut -"Så bra, du är vår nya vädertjej, dags att presentera vädret i direktsändning"
ATT JAG INTE DOG!!!

Visade sig sedan att det enbart var ett skämt..men däremot så slängde dom in mig i en studio där jag skulle sjunga "Du är min man" av Helen Sjöholm. Godetid!!!
Jag fick tyvärr inte lyssna på resultatet, men jag anar att tjejerna kommer spela upp den när jag minst anar det..haha!!
Därefter så skulle jag upp på stan och sälja penissugrör och gör olika uppdrag bl.a ta kort på någons kalsonglapp, bli bjuden på en bloody mary, ka kort på någon i uniform osv. Sjukt kul!! :)
Sedan blev det lunch så stan. Efteråt så åkte alla ut till Saltö där vi skulle spela LaserGame. Godetid vad galet skoj det var :)
Sedan bar det iväg hem till syrran för lite ombyte och dusch. Vi spelade en roligt bingo som min vän Marie hade ordnat. Vi avslutade kvällen med mat och drinkar på Stars & Strips.

Det togs ju galet mkt bilder, men självklart så får jag ju inte se dom förrän efter bröllopet.
Men jag bjuder på dessa som jag hittade på facebook ;)



Tack alla inblandade för en fantastisk möhippa, kunde inte ha blivit bättre :)

För övrigt så rullar allt på. Förrutom allt kring bröllopet så har vi ju börjat röja i trädgården. Andreas kompis Jörgen var här med grävmasikn och hjälpte oss att ta bort alla förskräckliga buskar och ogräs som tagit över nästan hela framsidan. Istället så kommer vi och göra en plattsättning, en mur och en fin slänt inramat med sten och fylld med bark.
Lovar att slänga upp en bild på resultatet :)



Trädgårdsarbetet är ifull gång....



Mys i vårvädret med moster Katta...



Alicia har varit på sitt första tandläkarbesök och blev superglad för sin nya tandborste :)



Lek i både lekpark och hemma hos Nettan med Linn och Ellie...


Puss puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback