Morsdag, bio och trädgårdsarbete..

Hej hej..
Så har man varit gift i nästan 2 veckor. Jösses vad tiden springer iväg. Här hemma är det full rulle, som vanligt. Vi är igång med vår trädgård. I dag så kommer vår mur samt sten att levereras..så förhoppningsvis börjar vi lägga plattor under helgen. Spännande!! :)

Igår så hade jag min fina vän Hanna med sin bebis Emy här på besök. Gjorde en rabarberpaj dagen till ära. God fika och trevligt sällskap :)

I tisdagskväll så var jag på bio med lillasyster. Hade inte träffat henne på några dagar då hon varit på semester i London, vi såg The Lucky one



Den får 3 Ullisar utav 5. Himla söt film, med Zac Efron som är rena ögongodiset. Däremot så var den väldigt förutsägbar, men helt klart sevärd.

Nästa helg så är det dags att börja måla om huset. Andreas har bjudit hit sina kompisar på måla/grilldag. Kommer nog bli trevligt :) Får hoppas att vädret blir bra.

Fick lite dåliga nyheter i måndags. Jag har blivit uppsagt ifrån mitt jobb. Eller egentligen inte uppsagd då jag har min fasta tjänst i kommunen (än så länge) men ifrån det området som jag tillhört i 5 år samt förskolan jag jobbat på i 3 år. Så himla tråkigt. Tydligen så är det inga barn i kö så dom måste "flytta" vissa av oss till vikariepoolen. Usch, inte så himla roligt att börja "hoppa runt" nu när man ska ha in Alicia på dagis i höst. Ja ja,vi får väl se vad som händer.
Kanske inte är meningen att jag ska jobba på förskola mer...

I söndags så var det mors-dag och jag blev rejält firad med både frukost och paket på sängen. O alla dessa goa pussar hihi ;)
Tack min älskade lilla dotter för att jag fick äran att bli din mamma.
ÄLSKAR DIG! ♥

Jag fick en glassmaskin, en solstol och en fin lampa i present, samt syrener ifrån trädgården :)




Såhär såg det ut i köket när jag gick upp.....haha!!!!





Presentöppningen, sön 20/5.



Tusen tack för alla fina bröllopspresenter och gåvor :) Vi blev så otroligt glada.



Puss Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback