Tiden går snabbt nu...

Hej hej...
Jösses, vart tar tiden vägen?! Denna veckan är det verkligen full rulle.. allting ska checkas av och förberedas. Är ju endast 3 dagar kvar till dagen D.
I måndags så var jag på fotvård, kan ju inte gifta sig utan fina fötter ;) Igår hade vi möte med prästen för en liten genomgång av vigseln samt hämtade ringarna som varit inlämnade på polering.
I eftermiddag ska jag in och fixa naglarna. I morgon är den enda dagen vi kan ta det "lite" lugnt. På fredag får vi tillgång till lokalen och då blir det att fixa och dona i ett antal timmar samt en repetition i kyrkan ihop med solisterna, tärnan och marskalken / dekorera kyrkan.

I söndags så var vi uppe hos Andreas bror Tobbe för att kika på när han släppte ut kossorna på grönbete. Så lyckliga dom var efter att ha stått inne i över 3 månader. Den enda kossan fick dessutom en kalv bara 5 dagar innan..vi döpte den till Tyra :)






Syrran var snäll och hjälpte mina svärföräldrar att klippa gräset :)


Sen drog vi iväg på en runda med fyrhjulingen...


Fick syn på en sjukt stor orm när vi var ute på promenad. Brrrrr!!!  *ryser


Satt och tömde kameran häromdagen och hittade lite kort som jag glömt att lägga upp.



Valborg hemma hos Hasse & Yvonne ihop med Nettan, Douglas och barnen.


Alicia och jag fikar i Wämöparken ihop med min nya vän Nettan och hennes barn..En riktigt mysig dag..

Nähä, dags att hoppa in i duschen innan lillfisen vaknar :)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback