Herr och Fru Christiansson :)

Wieeehoooo :)
Jag har gift mig. I lördags så sa jag och Andreas JA till varandra. Dagen/kvällen/ natten var över all förväntan och alldeles fantastisk på alla sätt och vis.

Dagen började med att jag hämtade upp min syster Katta som skulle vara min tärna kl: 07. Därefter så åkte vi till Qarma för att låta världens goaste Åsa göra i ordning oss. En super mysig morgon med mycket skratt, god frukost, champange och mkt mkt hårspray ;) hihi.
Mötte upp Andreas och hans bror Tobbe som skulle vara marskalk ute på Bubbetorpsgård kl: 12 för fotografering. Min banrdomsvän Emmas och hennes man Erik skulle fotografera oss. LÄNGTAR LANGTAR efter att få se hur fotona blev :)

Kl:14 begav vi oss till kyrkan, där vi "gömde" oss under tiden gästerna anlände. Kl: 15 var det dags och det började med att Alicia, vår lilla brudnäbb fick in ihop med vår vän Katarina. Därefter så fick Katta och Tobbe in och till sist vi.
Det blev världens vackraste vigselakt. Min systers vän Sandra sjöng "Du är allt- Sonja Aldén" och vår vän Andreas sjöng "Utan dina andetag- Kent"
Andreas var så söt när han sa JA hela två gånger. Han var lite snabb när prästen frågade: "Andreas, tager du denna Ulrika Martina till din hustru??"
- JAAAA!!
"Att älska henne i nöd och i lust, tills döden skiljer er åt?"
-JAAA!!
Gulleplutten :) ♥

Ut på trappen där folk hoade, klappade och kastade ris. Efter galet många grattiskramar så bar det iväg med den fina bilen som pappa hade ordnat- en vit Chrysler -47

Åkte en liten runda och sen stannade vi och chauffören bjöd oss på champange. Sedan var det dags att åka till Bubbetorps gård där vår släkt och alla vänner väntade.

Middagen var alldeles fantastisk. Maten var helt galet god, mina söta Toastmadamés Sandra & Marie var helt underbart roliga och skötte allt fantastiskt bra. Talen som min pappa, Andreas pappa, Katta och Tobbe höll finns det inga ord att beskriva hur fina dom var :) Det var sång, dans, lekar och otroligt härlig stämning. Bröllopstårtan som min kollega Filippa hade gjort var så otroligt vacker.

Bröllopsvalen blev perfekt och hela natten med festande folk var helt galet rolig. Vid 02.30 så gav vi upp och åkte in till stan där jag överraskade Andreas med att bokat vår bröllopsnatt på First Hotel. Var så himla romantiskt med champange, jordgubbar och choklad-fondue på rummet. På sängen hade dom lagt ut rosblad i form av ett hjärta.

Har inte fått våra bröllopsbilder ännu, men jag hittade lite bilder på facebook som folk lagt ut:









Puss Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIIIIS! :)

2012-05-23 @ 16:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback