6 dagar kvar...

Hej hej..
Efter regn kommer solsken. Idag så skiner solen för fullt, efter gårdagens regnväder. Min enda tanke igår var: måtte det inte regna på lördag.
6 dagar kvar till den stora dagen ♥ Som man har väntat och väntat och nu börjar man bli lite nervös eller snarare sagt MYCKET nervös.
Går ungefär att jämföra med gravititeten. Man väntade, längtade och väntade lite till. Sen var det äntligen dags och man blev tokstirrig.
Ja ja, tur man han världens lugnaste kille bredvid sig som kan lugna ner sin lite stirriga blivande fru.
Fru, fru, fru. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag ska gifta mig. Nästa söndag är jag Fru Christiansson :) hihi!!

Veckan har rullat på i rasande fart. Har varit inne i stan och klippat mig + färgat håret, unnat mig 1 timmes massage på Qarma. Är verkligen till att rekommendera :) Lämnat in ringarna för putsning. Träffat söta Nettan för en fika, träffat floristen för lite avstämning samt varit på Bubbetorp och planerat.

I fredags så var det dags för mormors urnsättning. Tyckte att det gick bra, Katarina blev lite tagen av situationen men jag tyckte själv att jag fixade det ganska så bra. Begravningen var ju mycket värre. Skönt att allting äntligen är över.
Därefter så åkte vi ner till Lyckeby en runda för att kika i lite affärer och ha det lite mysigt ihop.



Alicia var ursöt i mössan på Intersport.

Igår så var jag på blomsterlandet och inhandlade lite nya blommor att ställa i våra fönster här hemma. Vid 17-tiden så kom Sandra och Jonas, Marie och barnen över på lite grillning. Andreas och Jonas var så söta när dom satt där ute i regnet och grillade under balkongen.
Slängde ihop en rabarberpaj dagen till ära, smaskigt värre :) Super trevlig kväll med god mat, trevligt sällskap, roligt spel och mycket skratt.

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback