Hallrenovering, Alicia 10 månader och kommande födelsedag....

Hej och hå...Jösses, vad tiden rinner iväg. Nu är det över 3 veckor sedan jag bloggade sist. Det finns ingen tid. Alicia har blivit 10 månader nu och är precis ÖVERALLT. Hon tar sig fram längst alla möbler, kryper över hela huset. slänger ut alla våra dvd:er 10.000 gånger om dagen, äter upp mina böcker och är extremt mammig. En annan är glad om man hinner borsta tänderna på morgonen ;) haha!!!

Vi är igång med vår hallrenovering här hemma, så just nu är nedervåningen helt upp och nervänd. Väggen mellan vår lilla hall och sovrummet har rivits, garderoben har rivits och gjorts om till en dörröppning sen så har även väggen till badrummet gjorts större.

Före:


Efter:


Kommer ju självklart att lägga ut bilder när det är klart sen :) Kommer bli såååå fint!!!



Alicia och jag var bjudna hem till Emma & Gustav på lite fika i förr förra veckan, dom var så söta våra sötnosar när dom satt där på golvet och lekte ihop. Gustav är exakt 1 vecka äldre än Alicia.



Vårt underbara lilla hjärta ♥



Kompisen Tindra är på besök...

På måndag så fyller jag 30 år. Känns helt galet, fy så gammal man börjar bli haha. Andreas har tagit semester så vi ska umgås hela familjen precis hela dagen. Underbart!!! Får se vad vi hittar på för trevligt. Blir iallafall lite middag på kvällen ihop med pappa, syrran, Tobbe och Andreas föräldrar.

Har en annan liten hemlis som ska avslöjas oxå, men jag väntar nog tills imorgon ;) hihi!!!

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: katta

charmtrollet :)

2012-02-01 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback