½ år, Skördefest och goa kollegor...

Hej hej..

Så verkar det som att hösten verkligen är här. Fy vilket ruggigt väder det är. Jag och Marie skulle egentligen gett oss iväg på en 2 timmars promenad i morse men ångrade oss. Borde väl egentligen tvingat mig ut..iallafall efter denna helgen som började med middag ihop med mina härliga kollegor i fredagskväll. Vi var först nere på Scandic för lite after-work sen åt vi på Vattenborgen. Sällskapet var underbart men maten var väl sådär.

I lördags åkte vi till Öland för den årliga Skördefesten vilket resulterade i en massa god mat under dagen/kvällen.
Igår var vi på dopfest i kyrkan tillsammans med alla andra bebisar som döpts i Rödebyförsamling under året. Det bjöds på tårta och kaffe och på kvällen köpte vi pizza. Oj oj, vågar inte ens ställa mig på vågen...
Skärpning Ullis.. :/

Alicia "fyllde" ju ½ år..så på kvällen hade vi lite kalas här hemma tillsammans med morfar, farmor och moster Katta. Jag bjöd på en supergod äppelpaj med äpplen ifrån vår trädgård. Alicia blev såklart uppvaktad med fina presenter.




Världens goaste lilla prinsessa!!



Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback