Fint höstväder, babysim och en massa annat...

Hej hej..
Har haft trevliga Linn och hennes lille son Ture på besök här hemma idag. Blev god fika, en massa prat om precis ALLT och sen även en liten promenad i det fina höstvädret. Alicia ligger och sover så tänkte passa på att slänga iväg ett litet blogginlägg.
Idag så fyller Andreas bror Tobbe 30 år så vi ska dit på lite kalas i eftermiddag. På lördag så ska han ha det "stora" kalaset för släkt och vänner. Har både hyrt lokal, fixat band och imorron ska han åka till Tyskland för att köpa dricka. Jösses, vilken fest det kommer o bli :) Jag ammar ju fortfarande på deltid, men 1-2 glas vin kommer nog slinka ner. Har inte druckit alkohol på exakt 1 år, 3 månader och 12 dagar.. Skämt o sido..men över 1år är det iallafall.

Idag så har en kille varit och hämtat avfuktaren som stått i vårt badrum i 1 vecka. Så nu äntligen så hoppas man ju att dom ska börja renovera toaletten och sätta in nytt fint kakel. Nu vill man ju minsann ha det färdigt. Jag sa till honom att han fick ta tag i detta nu och sätta lite fart på grabbarna, annars så blir jag en gnällig hemmafru. Får se om det funkade ;)

I tisdags så fick mamma Ullis lite egentid och denna spenderades ihop med mina fina tjejer. Först fika på Wayne`s och sen bio. Vi såg The Musketeers i 3D. Sjukt häftigt!!!


I fredags så var och och Alicia på mitt jobb och hälsade på. Åhh, vad jag kan sakna mina kollegor ibland. Alltid lika goa, glada och härliga. Filippa i köket hade dagen till ära bakat en supergod kladdkaka med after-eight smak. Farligt, farligt!! På eftermiddagen började Alicia på baby-sim. Hur mysigt och roligt som helst. Extra kul att min barndomsvän Emma och hennes lille Gustav hamnade i samma grupp :)


Alicia älskade att plaska i vattnet...

I lördags så blev vår fina tjej 7 månader. Jösses!! Självklart så fick hon lite fina presenter utav sin farmor&farfar...som hon får VARJE månad den 22:a. Dom är såååå underbara!! Denna gången blev det ett par jeans, en kofta och en tunika.



Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback