Badrumsrenovering, måleri och vild bebis...

Hej hej...
Åhh, jag som lovat mig själv att ta tag i min blogg och skriva lite oftare. Nu har det gått över 2 veckor sedan jag bloggade sist iallafall.

Det finns ingen tid just nu...Badrummet utanför vårt sovrum har rivits ut då det drabbades av fukt i golv och väggar..som tur var så räknades det som ett "dolt fel "så vi behöver inte bekosta renoveringen själva. Enda kostnaden är ifall vi vill ha kakel som kostar mer än 250.-/kvm (vilket de flesta snygga kakel gör) och om vi vill ha ny badrumsinredning (vilket vi vill ha) Så visst, helt gratis blir det ju inte.

Så sista tiden har jag googlat badrum, besökt badrums utställningar för att få lite inspiration. I lördags så tog vi en utflykt upp till Sigro i Hovmantorp. Hittade jätte mycket fint. Det lutar nog åt att vi vill ha ett väldigt enkelt och ljust badrum.

Har dessutom varit igång och målat möbler här hemma. Bestämde mig för att måla mitt ekbord vitt och efter 4 målningar så blev det äntligen färdigt och jag är galet nöjd :)

Vad tycks?!



Alicia växer och kräver mer tid, vilket också gör det svårt att hitta tid till sig själv. Vissa dagar hinner man varken duscha eller laga mat..utan får göra det när pappa Andreas kommer hem. Hon blir 7 månader denna veckan och det har hänt hur mycket som helst den sista tiden. Hon "ålar" sig framåt..kan gå framåt och lyckas få tag i ALLT när hon sitter i sin gåstol. Hon vill absolut inte vara själv utan "skriker" så fort man lämnar rummet och har börjat sitta upp, iallafall korta stunder.
Vi har bytt från liggvagn till sittvagn och hon är helnöjd :)








Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback