Full fart, babyfotografering och en massa annat...

Hej hej..
Åhh, min blogg är döende..Finns ju ingen tid för bloggande längre. Alicia "ålar/kryper" nu över HELA huset och i värsta farten. Så den lilla tiden som blir över när mitt lilla hjärta sover får bli till annat.. duscha, matlagning, städning, tvättning osv. Haha!!!

Har iallafall varit full fart den sista tiden..babysim, Öppna förskolan och fika med lite kompisar. Har även haft sorg här i familjen då Andreas morfar gick bort i förra veckan.
Min mormor har även hon blivit dålig, så har fått åka till henne några gånger för att kolla till henne och nu har vi ansökt om särskilt boende. Tyvärr så är ju väntetiden 3 månader, men får ju hoppas att det går fortare.

Min fina vän Carro har varit nere ifrån Stockholm, så en fika var ju ett måste :) Alicia fick en massa fina kläder som hennes döttrar vuxit ur. Det mesta var Polarn o.pyret, Esprit och en massa andra fina märken :) Tack snälla Carro ♥

I söndags så var vi och tog babyfotografier på Alicia. Vi blev verkligen hur nöjda som helst och fotografen kan vi verkligen rekommendera.



Fotograf:
www.mickemansson.se



Andreas firas på fars-dag med sång, frukost på sängen och paket ♥

Hade beställt ett jaktskåp till honom men som tyvärr hade lite längre leveranstid än jag räknat med. Så jag tog ett foto på skåpet, la längst ner i en stor låda som jag fyllde med små frigolitbitar. Han fick leta som en tok innan han hittade fotot, riktigt kul :)




Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback