Ny bil :)

Hej hej..
Idag har jag blivit stolt ägare till en Audi A4 Avant 3,0 kombi :) Såg denna bilen på nätet för några dagar sen och blev helt kär. Nu är den min :)



Extra kul är ju regnr: UAC = Ulrika, Andreas Christiansson :) haha!!! Himla lätt o komma ihåg!!!


Idag har det varit full rulle på mig och Alicia. Andreas har ju varit hemma från jobbet denna veckan, feber och ont i kroppen. Så idag mötte jag och Alicia upp min nyfunna vän Annette ifrån Öppna förskolan för en rejäl promenad runt byn. Sen åkte vi in till stan för att ta en fika hos min gravida vän Hanna. Alltid lika trevligt :)

Imorron är det dags för baby-sim men Alicia har blivit så himla snorig, så funderar på att hålla henne hemma. Tråkigt :(

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback