110505

Hej hej..
Har varit på BVC idag och min lilla snutta väger nu 4415 gram. Måste säga att jag tycker det är skönt att hon inte växer allt för snabbt, har kompisar vars bebisar vägde över 6000 gram när dom var 6 veckor. Får ju behålla min lilla bebis i storleken mindre ytterligare ett tag :) hihi!!

I tisdags så åkte jag och Alicia in till stan en runda för att träffa moster Katta och hitta lite fina kläder till mig själv. Har ju som sagt hamnat lite "mitt emellan". Kan inte längre ha mina mammakläder men kommer såklart fortfarande inte i mina "vanliga kläder" Så fick nästan köpa mig en helt ny garderob med både nya jeans och en massa tröjor, linnen och tunikor till våren/sommaren. Så himla skönt, men dyrt!!
Jag hade dessutom turen att min frisör fått en avbokning så medans syrran passade Alicia blev mamma Ullis lite fin i håret, hade ju inte varit hos frissan sen början på januari så det var verkligen på tiden. Blev som vanligt mycket nöjd över resultatet :)

Igår var det ganska lugnt, besöken har ju börjat droppa av lite nu..så jag och Alicia fick lite egentid och bara hade det mysigt här hemma. På kvällen tog sig lilla familjen en liten promenad runt byn.

Puss puss♥



I lördags var det verkligen fullt upp, Alicia hann mysa med gamla mormor Ulla, mammas farbror Staffan, mammas vän Carro och sin farfar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback