Älskar min familj... :)

Hej hej..
Åhh, jag hoppas verkligen att Alicia är på bättringsväg nu. Natten har varit ganska lugn, hostat lite men inte så mycket mer. Däremot så var hon galet täppt i näsan i morse att det bubblade ur den. Under dagen så har hon mest sovit och näsdropparna verkar funka eftersom hon knappt hostar längre. Skönt!! Vi håller tummarna.
Ikväll så kommer lillasyster Katta på besök och ska stanna tills imorron.
Mysigt!!

 
Glömde ju visa vilka fina blommor min älskade sambo överraskade mig med häromdagen :)



Puss puss♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Hon är verkligen söt er lilla Alicia!!!Kommer ihåg dej när du var bebis Ullis=)

2011-05-28 @ 09:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback