110526

Hej hej..
Alicia ligger och tar igen sig och Andreas tittar på Vem vet mest..så mamma Ullis passar på att slänga in ett litet inlägg. I natt så fick vi åka till akuten med Alicia. Jag skulle amma henne vid 03-tiden och lilla snuttan kunde knappt äta, hon satte hela tiden i halsen och hostade hur mycket som helst. Hon var jätte slemmig i halsen och alldeles rosslig. Så vi tog det säkra före det osäkra och åkte in med henne. Hon hade ingen feber och lungorna lät bra. Däremot så har lilla snuttan gått och blivit jätte förkyld. Jätte snorig i näsan vilken leder till en massa slem i halsen. Min lilla prinsessa :( Tycker så himla synd om henne. Jag har ju varit jätte försiktig med att folk inte har fått vara det minsta förkylda när dom träffat henne samt sett till att hon hela tiden haft ordentligt med kläder på sig. Får hoppas att det inte blir långvarigt.

I måndags så var jag och syrran på vårdplanering för mormor. Hon ska nu få hemtjänst och lite annan hjälp. I tisdags så hade jag besök av Hanna som var här och uppvaktade Alicia med fina kläder.
Igår på dagen så var gulliga My här. Blev lite fika och sen röjde vi i alla våra flyttkartonger som stått där nere sen december. Otroligt vad mycket skit man samlar på sig, måste verkligen boka in en dag till tippen snart.
Idag har vi varit på bvc och vår lilla älskling väger nu 4970 gram och är hela 59 cm. Vi trodde dom skämtade, tänk att hon växt 8 cm på två månader. Jösses!!

Nähä, nu får det bli lite filmmys i soffan.

Puss puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

åh va fina ni är! ♥

2011-05-27 @ 14:02:38
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback