Alicia 2 månader idag!!

Hej hej..
Idag är vår lilla prinsessa 2 månader. Hurra hurra :) Vi satt och tittade på bilderna ifrån förlossningen för inte så länge sedan, godetid vad hon har växt. Nu har hon dessutom börjar skratta och kan skratta riktigt högt och man får världens finaste leénde tillbaka när man skrattar och ler mot henne. Underbart söta lilla Alicia ♥







Veckan har sprungit i rasande fart, kanske just för att jag verkligen har haft fullt upp de flesta dagar. Det har varit så tomt här hemma eftersom lille Casper inte finns hos oss längre. Så jag har gjort mitt yttersta för att slippa vara hemma..har känts lite lättare då.

I måndags så följde jag och Alicia med Andreas mamma, bror och mormor till Kalmar en runda. Andreas bror Tobbe hade lite ärenden att göra där, så vi andra passade på att gå en runda på Ikea.

I tisdags så hörde min söta vän My av sig och dök upp med god fika.

I onsdags så hade Andreas lagt in om en halv semesterdag för att vi skulle kunna åka och hämta hem vår husvagn. Så nu står den här hemma på vår innegård, har dock inte hunnit fota den..men det kommer :) Vår allra första campingsemester är dessutom bokad, i sommar bär det av till Kapell udden på Öland. Sååå mysigt :)

I torsdags så träffade jag och Alicia moster Katta inne i stan, blev fika och lite shopping. Lite senare så kom pappa och Katta förbi oss för att grilla i det fina vädret.

Blev fredagsmys med Tacos i fredagskväll och igår var vi ute på Sturkö ihop med Andreas alla arbetskollegor inkl.respektive för att leka lekar, äta god exotiskplanka och ha trevligt. Kvällen blev riktigt lyckad och det var super skoj att få träffa alla :)


Blev en promenad på Sturkö i det fina vädret!


Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback