Mors-dag!!

Hej hej..
Jaha, det blev ingen frukost på sängen för mamma Ullis idag. Kanske pga att min älskade sambo somnade om och jag inte orkade ligga och vänta på honom. Karlar!!!
Lilla Alicia är fortfarande väldigt förkyld, så himla tråkigt.

Mors-dag är annars en väldigt jobbig dag för mig, just för att min egna älskade lilla mamma inte längre är i livet. I sommar är det 8 år sedan hon gick bort. Det går inte en enda dag då jag inte tänker på henne. Extra jobbigt har det varit nu sedan jag blev gravid och lilla Alicia kom till världen. Vet att mamma hade älskat att få vara mormor och det känns så himla hemskt inombords när jag tänker på att Alicia aldrig kommer få lära känna sin mormor.
Min mamma var världens underbarste människa. Visst, det säger kanske de flesta om sina mammor, men just i detta fallet är det verkligen sant. Hon var otroligt snäll och kärleksfull. Jag är så otroligt tacksam att jag fick ha henne som mamma i hela 21 år.

Lite senare så kommer min lillasyster upp, vi brukar alltid plocka en stor bukett liljekonvaljer på mors-dag för att sätta på hennes grav. Liljekonvaljer var mammas favoritblomma!

Mamma, jag saknar dig varje dag ♥ Älskar dig nu och för alltid!!




Kommentarer
Postat av: Trullebulle ;)

Massor av kramar till dig min lilla sockertopp. Hon va verkligen en underbart härlig person din lilla mamma. Puss och Kram Trulle

2011-05-29 @ 15:25:21
Postat av: Trullebulle ;)

Massor av kramar till dig min sockertopp. Hon va verkligen en underbar person med mycket kärlek din lilla mamma. Pussar och kramar Trulle

2011-05-29 @ 15:28:15
Postat av: Annika

Det bara högg till i mej när jag fick se kortet på Sandra...Ja hon var en underbar människa...Saknar henne.Kram

2011-05-29 @ 16:36:21
Postat av: Katja

Jag blev jätterörd av din text! Jag tror att din mamma får titta ner ibland och se glimtar av det underbara liv du fått nu och är superduperstolt över dej <3 KRAMAR i massor

2011-05-30 @ 20:15:45
Postat av: Margitta

Jag var Sandras skolkamrat i många år. Vi hade fantastiskt roligt ihop. Den bästa vän man någonsin kan ha. Vi umgicks även som vuxna och träffades hemma hos varandra när du var liten.Dina föräldrar var bl.a på vårt bröllop. Jag glömmer henne aldrig och tänker på henne ofta. Kramar Margitta o Lars-Göran Olausson

2012-01-26 @ 21:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback