Köpt husvagn :)

Hej hej..
Precis hemkommen ifrån familjerätten där vi skulle skriva under papper för att intyga att Andreas är pappa till Alicia, allt detta pga att vi inte är gifta. Passade på att titta in på Andreas jobb när vi ändå släppte av honom. Förstår att han trivs där, supertrevliga kollegor.

Igår så hade jag ett inbokat möte hos barnmorskan i stan så passade på att träffa My när jag ändå var inne. Alltid lika trevligt. Blev glass på glassiären, en kaffe på Waynes och lite shopping, såklart :)

I måndags så ringde jag ner till Husvagn&Fritid i Kalmar för att se om jag kunde förhandla mig till ett bättre pris på husvagnen som vi fastnade för i lördags. Lyckades riktigt bra så om två veckor är vi husvagnsägare till en LMC Luxus 495e, 1998 :)  Lovar att lägga upp bilder när den har anlänt... ;)
Öland, Västervik, Kivik... HERE WE COME!!!!

Puss puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback