Proppen har gått :)

Hej hej..
Så sitter man här hemma och nästan klättrar på väggarna av tristess. Det enda jag gör om dagarna är att vila, vila och vila på order av min barnmorska. Casper verkar ha repat sig ganska bra, han är aningen slöare och tröttare än vanligt men det är ju inte så konstigt. Får verkligen hoppas att detta aldrig nånsin upprepar sig igen. Min älskade stackars kise ♥
Har inte hänt en endaste rolig sak på hela veckan förrän igår förmiddag då jag hade min söta kompis Lotta här på besök med sin bedårande dotter Tindra som nu är 9 mån. Vid 13-tiden åkte jag in till stan för ett besök hos barnmorksan. Hon gjorde en hinnsvepning på mig för att ev. starta förlossningen lite tidigare, inte alltid det lyckas men har man tur så :) Gjorde inte så ont under själv "ingreppet" men däremot så hade jag typ mensvärk under kvällen sen och började blöda lite. I morse när jag vaknade så gick slemproppen. Känns ju spännande!! Enligt min "vänta barn bok" så brukar förlossningen starta mellan 1-7 dagar efter att den lossnat. Hade ju varit underbart ifall bebis ville titta ut innan lördag då min lillayster fyller 25 år. Det vill jag ju liksom inte missa.
Mitt blodtryck låg fortfarande högt 150/100 så jag är fortfarande beordrad till att ta det lugnt.. Ahhhh, jag blir tokig snart :(
Var uppbjudna hem till Andreas föräldrar för lite mat igårkväll.. skönt att få bli lite serverad och uppassad :) I morse vid 07-tiden så begav sig Andreas iväg för att premiär fiska med sin far. Får väl se när han hade tänkt komma hem.. jag är så sällskapssjuk så det nästan kliar i mig.

Ikväll är det Melodifestivalen.. har ingen direkt favorit men jag tycker absolut inte om The Moniker. Däremot så har jag en konstig känsla i magen att just den låten kommer vinna. Återstår att se!!

Önskar alla en trevlig lördag :)

Puss Puss♥



V. 38+5


Blir mycket mys med Casper nu ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin mage... :) Lika sne som min var!! Hihi! Hoppas bebisen kommer snart... för mig tog det 2 dagar efter det att proppen gick. Jag tror det blir en tjej... ;) Lycka till!!

2011-03-12 @ 14:44:34
Postat av: Trullebulle ;)

Ska hålla tummarna på att den lille kommer snart... får försöka att träffas snart med tycker jag :) Många kramar

2011-03-12 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback