Grattis Yessi och Peter :)

Hej hej..
Har idag varit på ytterligare ett besök hos barnmorskan. Bebis ligger nu fixerad men mitt blodtryck är fortfarande lite högt. Däremot så verkar allt annat vara under kontroll, skönt :) Hjärtljuden låg även idag på 152.
Natten till igår vaknade jag flera gånger av en mensliknande värk som sedan liksom strålade ut i ryggen. På morgonen var det lugnt men så började det igen under eftermiddagen/kvällen. Likadant idag. Mötte upp Hanna för en lunch efter att jag varit hos barnmorskan idag men klarade knappt av att sitta still. Vi bestämde oss därför för att gå en liten runda. En kvart senare fick jag ge upp och åka hem pga att det gjorde så förbannat ont i rygg och bäcken. Lugnade sig när jag kom hem, men började igen för en stund sen. Min barnmorska är nästan säker på att det är värkar som startat.. så nu är man allt lite nervös :/

Var hemma hos min kompis Yessi och fikade i förrgår. Yessi hade då gått 13 dagar över tiden. Igår kväll fick jag ett mess att dom var på väg in till förlossningen, idag skickade hon ett mess att deras lille prins äntligen hade kommit i morse. Så GRATTIS GRATTIS :)



Yessi och Peters fina lille Vincent :)

Nu blir det lite tacos med älskling, ha en trevlig fredagskväll allihopa :)

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Roligt att det verkar vara på gång, ni har en underbar tid framför er! Håller tummarna för att det startar snart =)

2011-03-05 @ 19:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback