110307

Hej hej..
Så sitter man här hemma, lagom irriterad över att min kropp "kör" med mig. I lördags förmiddag hade jag såna värkar att jag tänkte: shit, nu måste det vara på G..
men där hade jag fel, det släppte på eftermiddagen och jag kände ingenting under resten av lördagen. Ingenting under natten. Började igen igår eftermiddag, men sen ingenting :( Åhh, jag vill ju ha bebis NU!!!!
Visst, det är ju faktiskt 14 dagar kvar till bf..men man hoppas ju att h*n vill komma ut liiiiite tidigare :)

I lördags fyllde Andreas mamma 55 år, så blev kalas där hemma på eftermiddagen/kvällen. Igår var det sånt underbart vårväder så vi tillbringade lite tid ute i härliga solen. Passade på att elda lite skräp och installera babyskyddet i bilen. Till och med lille Casper tog sig en liten promenad på tomten, men med öronen på helspänn HELA tiden.. sötnosen.
Längtar galet mycket efter att kunna vara ute i trädgården nu, kunna köpa lite fina trådgårdsmöbler och göra det fint i rabatterna.


Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback