110317

Hej hej...
Aj aj aj.. känns som att min kropp ska gå sönder. Har varit inne i stan en runda idag då jag hade ett besök hos barnmorskan kl:13. När jag kommer in så får jag köra flera varv runt stan utan att hitta en parkering, hittar till slut en parkering och får gå en rejäl bit. Fy tusan vad ont det gör att gå med foglossningen och en bebis som ligger och trycker ner i bäckenet:( Blodtrycket var aningen bättre idag, 145/95 och bebisens hjärtljud låg på 146. Passade på att köpa en födelsedagspresent till syrran som fyller 25 år på lördag. När jag kom hem så kunde jag knappt ta mig upp för trappan. Hur mycket jag än tycker om min barnmorska så får jag nog välja att ha en i Rödeby inför nästa graviditet.

Igår var vi på kalas hemma hos Andreas mormor som fyllde 75 år. Mycket trevligt :)
4 dagar kvar till bf nu.. åhh, jag blir så avis på alla som får sina bebisar.. särskilt dom som är beräknade EFTER mig.. Orättvist!!! Ja ja, lika bra att räkna med +14 dagar..så blir man inte besviken.

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är som skriver om nästa graviditet redan.. Betyder att du kan tänka dig att gå igenom detta igen:)

Uch jag vet hur det är att vänta. Jag gick över 15 dagar med min första. Man vill inget annat än att den ska hitta ut. Men försök att vila och samla kraft. Passa på att ta långa duschar och ät i lugn och ro för det kommer du inte kunna göra sen.

Tänk på att vad gör det om du får vänta en vecka hit eller dit du kommer vara mamma resten av ditt liv sen.

Lycka till.

Sandra

2011-03-17 @ 22:01:08
URL: http://sandraeklow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback