Fina presenter, ruggigt väder och magont..

Hej hej..
Jag lever :) Fy tusan vilken natt jag har haft..har haft en sådan fruktansvärd värk i magen efter spiralen igår. Nu äntligen har det börjat släppa lite...Tackar vet jag värktabletter ;)

Min lilla älskling ligger och sover, så jag har passat på att gå igenom alla hennes fina dop-presenter.



Hon fick verkligen så otroligt fina presenter bl.a ett otroligt vackert guld hjärta med sitt namn ingraverat utav sin farmor och farfar.

 
 
Lek och gå-stolen fick hon av sin morfar, baby-gym av sin moster Katta/fadder.

Vackra blommor!!




Alicia leker i sitt nya baby-gym :)



Det märks verkligen att vår lilla prinsessa har blivit större, o då menar jag inte storleksmässigt. Hon har börjat greppa efter saker. Här har hon greppat tag i lilla kaninen :)



Usch och fy vilket ruggigt väder det är ute idag. Får verkligen hoppas att det blir bättre snart eftersom både lövmarknad och midsommarfirande står på schemat.
På lördag så firar ju jag och älsklingen dessutom 1-årig förlovningsdag. Har köpt världens finaste lilla sak till honom, han kommer bli sååå glad. O dessutom sååå nyfiken när jag skriver såhär.. haha!!

Oj oj, nu vaknar min lilla snäcka...

Puss puss♥


Kommentarer
Postat av: katta

alicia sa till mej att hon gillade min present mest! den va mjuk o gosig tyckte hon :D

2011-06-23 @ 12:38:00
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback