Dop för Alicia!

Hej hej..
Igår hade vi dop för Alicia. Eftersom Rödebykyrkan håller på att renoveras så hölls istället dopet i församlingshemmet. Allting gick jätte bra och det var så fint :) Efteråt så bjöd vi släkt och vänner på dopfika hemma hos oss. Perfekt att man har ett hus med två lägenheter. Vi hade dukat långbord på nedervåningen och hade fika-buffé i köket där nere. På så vis så slapp vi flytta runt och stöka till allt där uppe :)
Alicia fick så himla fina presenter, får se om jag hinner skriva och lägga upp lite bilder på dom imorron.









Idag så har jag och Alicia varit inne i stan en runda. Jag hade tid hos barnmorskan vid 14 och passade på att träffa gulliga Madde med lille Max på en fika. Min barnmorska övertalade mig till att sätta in en spiral och jag säger bara AJ AJ AJ. Det kändes ju ingenting att sätta i den, men denna hemska "mensvärk" som kom efteråt. Träffade syrran en liten runda efteråt men hade så ont att jag fick köra hem nån timme senare och ta och lägga mig i fosterställning i sängen. Mycket ska man behöva stå ut med :/ *snyft
Får hoppas att det släpper snart..för annars vet jag inte vad jag gör....

Puss puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback