Lövmarknad & midsommar firande..

Hej hej..
Jahopp, då var denna midsommarhelgen över. I torsdags så var det dags för den årliga lövmarknaden inne i stan, får man ju absolut inte missa. Hämtade upp syrran strax efter 13-tiden sen åkte vi ut till min svärfar som hade ställt husvagnen ute på Dragsö. Vi tog sedan Axel-båten därifrån in till stan. Kan säga att det var sjukt smart utav oss, för vi hade omöjligt fått tag i en parkering.
Andreas och hans mamma Yvonne kom in för att göra oss sällskap efter dom slutat jobba. Fyndade som vanligt mina 14 par strumpor/100 kr, godis och en massa annat smått o gott. Efteråt så tog vi oss en pizza på Café & restaurang Touch. Supergott!!!


Midsommar firade vi ute på Dragsö ihop med Andreas föräldrar, brorsan Tobbe, moster Lisa och kusin Nettan med familj.





Igår kväll så kollade jag och älsklingen på Disney´s Tangled, svenska versionen! (självklart så var det min idé) rösterna görs av bl.a Måns Zelmerlöv och Molly Sandén. Säger bara: JÖSSES, vad jag skrattade!! Var en av dom absolut roligaste filmer jag någonsin sett. Den får 5 Ullisar av 5 ;)

SE DEN!!!!



Idag har vi varit iväg en runda för att fixa det sista inför husvagns-premiären :) hihi!! Nu väntar jag på att maten ska bli färdig, Andreas fungerar ju inte bara som pizzabagare, utan även som kock ibland oxå ;) Nypotatis och kassler står på menyn. Mums!!

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback