Alicia 3 månader idag!!

Hej hej..
Ja, jösses..prinsessan är redan 3 månader. Hon växer så det knakar och vi upptäcker nya saker varje dag. Idag när jag skulle fotografera henne så tog hon ut nappen med handen.. helt galet!!



Dagen har vi tillbringat ihop med Emma och hennes lille Gustav ute i Korsanäs. Först fikade vi lite hemma hos dom, sen åkte vi in till Ronneby en runda för att kika i lite affärer.
Jag stannade även till på mitt gamla jobb i Nättraby på vägen dit för att säga hej till alla mina goa kollegor.

Andreas är iväg för att lämna tillbaka alla bord och stolar som vi lånade till dopet, Alicia har somnat så jag funderar på att ta mig en liten tupplur på soffan jag oxå. Usch, man är ju helt galet trött!!!


Ahh just det, jag glömde ju presentera Pizzabagaren a`la Andreas , vilket kap man gjort!!! ;)



Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback