110615

Hej hej
Jaaaa, internet fungerar:) Jag höll på att fullkomligt få spelet här hemma igår när det visade sig att inte bara torkskåpet slutat fungera, utan även datorn, tv:n och kyl/frys. Visade sig att något med elen i just dom uttagen är trasiga. Så med lite förlängningssladdar är problemet löst ;)  

Igår kväll hade vi lite kalas här hemma för Andreas. Så Andreas föräldrar, mormor Ulla, bror Tobbe med flickvän Kristina, min syster Katta och min pappa dök upp. Vi bjöd på grillat och Andreas mamma Yvonne hade gjort världens godaste jordgubbstårta. Jätte trevligt!!


Lilla familjen :) Lägg märke till Alicias "mamma, måste jag vara med på flera kort nu" min haha.. sötnosen ♥




I måndags så var jag och Alicia i stan en runda. Vi hade bestämt träff med min fina Katarina Larsen som lovat att sy fina gardiner både till Alicias rum och till gästrummet. Så in på AJ`s för att kika på tyger. Hittade hur mycket som helst med bestämde mig till sist för ett rosa-prickigt tyg till Alicia och ett blommigt till gästrummet. Får visa hur det blev sen :)

Idag så kommer min söta vän My upp för att hälsa på en liten runda, trevligt :)

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback