Vår allra första husvagns-semester...CHECK!!!

Hej hej..
Så har vi både varit iväg och kommit hem ifrån vår allra första husvagnssemester, därav inga nya blogg-inlägg. Vi har varit på underbara Öland ihop med Andreas föräldrar, mormor & morfar, moster, bror, kusin m. familj. Min söta syster Katta och min underbara vän My körde också upp en dag och stannade över natten. Vädret har kanske inte varit det bästa, men vad gör det i underbart sällskap :) Jag och Andreas har iallafall tagit vårt första dopp för i år, inte illa med tanke på vilken otrolig badkruka jag är.

Kan efter denna veckan konstatera att vi absolut ÄLSKAR camping-livet. Alicia är nog den som uppskattat det mest. Hon har myst och tagit detta med avkoppling på allra största allvar..sötnosen!! Så bra som hon sovit i husvagnen har hon aldrig sovit här hemma.

Andreas började sin 4 veckors semester i måndags, härligt!! Så det kommer nog bli lite turer med husvagnen, jag är sugen på både Västervik och Simrishamn. Får se vart vi hamnar. Nu är vi iallafall hemma i några dagar för en "mellanlandning" Grästet måste klippas, det måste tvättas lite kläder och lite annat smått o gott. 

LITE BILDER FRÅN ÖLAND:








Andreas snygga mössa var MYCKET populär ;)






Ahh, just det..jag glömde ju lägga upp dessa bilderna på godingen vi möttes av när vi skulle lägga oss i förra veckan.. Vår lilla älskling ville absolut INTE sova, det var mycket roligare att ligga och kika på allt annat runt omkring...
 
 

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback