Rullande bebis, huvudvärk och finbesök från storstan...

Hej hej..
Såg precis i almanackan att det är Ulrika-dagen idag, där ser man!! :)
Usch, jag har haft så galet mycket att göra den sista tiden och emellanåt inte känt mig så bra. Har varit två vänder hos läkaren för att få rätsida på detta med huvudvärken och den olustiga känslan jag haft en tid. Ingen vet vad det egentligen är, så det är väl bara att försöka stå ut och hoppas att det försvinner.

Var på BVC i måndags för Alicias 3 mån kontroll och vaccination. Hon vägde 5640 gram och var 62 cm. Stora tjejen :)


Alicia har börjat rulla runt till mage, så med andra ord är det full rulle här hemma eftersom hon blir absolut skogstokig när hon inte kan rulla tillbaka.. haha:)



I måndags var det oxå den 27:e juni, som är en otroligt jobbig dag. Årsdagen då min kära mamma gick bort. Nu är det 8 år sedan, men jag minns ändå allt som igår. Går inte en endaste dag utan att jag har henne i tankarna. Tänk om hon hade fått vara här nu, fått uppleva att bli mormor och jag hade fått se henne ta Alicia i sina armar.
Jag ser fram emot den dagen då jag kan berätta för Alicia om hennes mormor♥

I tisdags så var Andreas föräldrar här en runda för att hjälpa oss att sätta upp förtältet. Snart är det ju dags för vår premiär-tur med husvagnen så vi var ju tvungna att pröva sätta upp tältet. Det slutar med att även bord och stolar åker fram och vi sitter och käkar mat i förtältet, på parkeringen. Tur inga grannar såg oss ;)
 

Vår husvagn!!

I onsdags så begav jag och Alicia oss till Rödeby utebad för att träffa min bästa vän Nadja som är nere på besök. Hann vara där i 1,5 timme innan jag fick bege mig hemåt med huvudvärk :(
Skulle egentligen träffat alla mina underbara arbetskollegor på kvällen, men var tvungen att avboka då värken vägrade släppa. Så himla ledsen över detta, för man träffar dom ju så sällan.




I torsdags så skulle jag egentligen träffat Hanna, som jag oxå fick avboka då jag hade ett akut läkarbesök inbokat istället.

Träffade Katarina Larsen en stund i fredags.

I lördags så skulle Andreas vara domare uppe på Trion-lägret, Sandra ringde och sa att hon oxå var där så vi åkte upp en runda för att kika. Underbar dag i härliga solen!! Efteråt så blev vi bjudna på grillat uppe hos Andreas föräldrar.

Igår så kikade syrran upp en runda och på kvällen så kom Nadja förbi. Hade gjort en rabarberpaj dagen till ära. Hörde något om att man inte bör plocka rabarber efter midsommar?!!
Någon som vet varför??



Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej lilla Ullis!Så jättesöt hon är er lilla flicka...Ett riktigt charmtroll.Och roligare o roligare blir det.Förstår att du saknar din mamma och allra helst nu när du själv fått barn.Det är mycket man vill berätta o fråga om.Men livet blir inte alltid som man tänkt.Hoppas det ordnar upp sej med din huvudvärk.Ha det bra nu och en stor kram till dej/Annika

2011-07-04 @ 12:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback