I`m NOT singing in the rain...

Hej hej...
Regn, regn och åter regn. Är väl det enda som man ser och har sett de sista dagarna. Fy så trist!! Har gått nästan1 vecka sedan mitt senaste blogginlägg, så tänkte att jag minsann fick ta tag i det nu. Alicia ligger och tar en "powernap" och vi andra har förberett oss för en runda in till stan. Tänkte se ifall vi kunde få en frisör-tid till Andreas innan vi ger oss iväg med husvagnen igen.
Veckan har rullat på. Vi har äntligen blivit fria från våra förkylningar, vilket känns toppen. Tycker så synd om Alicia när hon blir förkyld, börjar skrika när hon blir hungrig..sen blir hon snorig och kan inte äta och ju mer hon skriker desto snorigare blir hon. Stackarn!!


Världens finaste lilla tjej ♥


Åkte ut till Kristianopel en runda i söndags. Andreas föräldrar var där med husvagnen. Mormor Ulla och brorsan Tobbe med sambo Kristina samt hennes föräldrar tittade oxå ut en liten runda. Passade på att besöka Kristianopels fina kyrka och tända ett ljus för de drabbade i Norge.

I måndags så var vi på BVC med Alicia. Hon väger nu 5990 gram och är hela 65 cm lång. Stora tjejen :) Efteråt promenerade vi ner till pappa för att äta lite lunch. På eftermiddagen så träffade jag min goa Sandra Jönsson, blev både promenad och fika. Åkte även in och hämtade mina glasögon. Vilken total befrielse nu när min huvudvärk är som bortblåst. Underbart!!! Ska försöka lägga upp lite bilder för dom som är nyfikna ;)

I tisdags så åkte jag och Alicia till Spandelstorp för att träffa min fina vän Carro som var nere på besök ifrån Sthlm. Alltid lika trevligt :) Eftermiddagen tillbringade vi med att röja och göra det lite fint i trädgården.

Andreas mamma och mormor kom på besök i onsdags och även pappa kikade in på en fika. På kvällen var vi hembjudna till min vän Marie och hennes man Anders. Blev både grillning, promenad runt byn och supergod efterrätt. Mycket trevligt och kvällen bara sprang iväg!!

Igår så blev vi uppbjudna hem till Andreas föräldrar som bjöd på årets första kräftor som pappa Hasse fiskat dagen innan, sen spelade vi Tabu..riktigt skoj och självklart så vann vårt Lag, The lovebirds ;) haha

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Va hon e söt lilla Alicia<3

2011-08-02 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback