Alicia 4 månader, snoriga familjen och glasögonorm!!!

Hej hej..
Igår så blev vår lilla älskling 4 månader, detta firade med en heldag uppe på Kosta outlet och sedan middag uppe hos farmor och farfar. Hittade en superfin cerise Polarn o.pyret jacka i strl. 80 som hon kan ha i vinter. Den skulle kostat 695:- men jag fick den för 395:- :) Vilket fynd!!!
Andreas köpte sig ett par jeansshorts, lite kalsonger och strumpor. Rättelse!!! JAG köpte Andreas allt det där, för frågar man honom själv så behöver han inte alls nått nytt.

Veckan har gått undan i rasande fart..inte nog med att vi är totalt blixterförkylda och Andreas har fått värsta hostan så ska lilla mamma Ullis ha glasögon. Usch och fy!! Jag var inne hos optikern i onsdags och det konstaterades att jag var både översynt och hade brytningsfel. Optikern sa att till nästan 100% berodde min huvudvärk på detta. Underbart egentligen, jag hade börjat få tankar om att jag var riktigt sjuk och kanske inte ens skulle få se min dotter växa upp :(
Så i nästa vecka kommer mina bågar. Specsavers hade ett erbjudande, tag 2 betala för 1. Sånt gillar vi!!! :)

Sprang inom Hemmakväll för att överraska snorPelle där hemma med lite roliga filmer, hyrde bl.a Åse-Nisse. Den var faktiskt riktigt rolig, den får 3,5 Ullisar av 5!!!







Inte klokt vad Alicia har växt och förändrats på 4 månader. Jag njuter och tar tillvara på varenda dag med henne här hemma, för tiden går verkligen galet fort.


Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback