Börjat blogga igen...efter en paus på 4 månader!!

Hej bloggen.
Jag satt här igår kväll och funderade över ALLT roligt jag har haft för mig som jag vanligtvis brukade skriva av mig om i bloggen. Bestämde ju för 4 månader sedan att jag skulle sluta blogga. Att det hände så mycket i mitt liv som jag hellre ville behålla för mig själv.
Min kära lillasyster sa en gång "bloggen är en sak man alltid kommer att ha och kika tillbaka på"
Har tänkt rätt så mkt på dom orden och har då beslutat mig för att börja blogga igen. Bloggen har ju nästan blivit som en dagbok de senaste 2 åren och jag vill inte komma till dagen då jag undrar "vad hände sen då??

Så idag, den 3 januari 2011 är den då öppen igen :)
Nu ska jag bara ta mig en funderare och se över hur långt tillbaka i tiden jag ska gå, har ju hänt hur mkt som helst som jag vill skriva om.

Jag tror faktiskt att jag börjar med Anna & Andreas bröllop, den 11/9- 10. som faktiskt var i samband med att jag slutade blogga.

Dagen börjar med att jag hämtar Anna kl:8.00. Därefter ger vi oss iväg till frisören, sen ska bruden få sin fina make-up på Lamon.



Kl: 14.00 börjar bröllopet, var verkligen hur fint som helst :) Därefter blev det bröllopsfest i Officiersmässan där det bjöds på 3-rätters och live-band. En underbar kväll och ett underbart bröllop :)
Jag önskar Anna & Andreas ALL lycka i framtiden!! 





Puss Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback