Ledighet, godsaker och rea-fynd!!!

Godmorgon bloggen..

Jag slänger in ett litet inlägg medans min söta sambo tar sig en sovmorgon. Godetid vad jag har sovit illa denna natten, har säkert varit uppe och gått 5 ggr och så kan vi ju dubbla den siffran med hur många gånger jag har vaknat och haft ont. Åhh, jag är så galet trött på allt detta nu.. *snyft.
7 veckor kvar till beräknad födsel..Kämpa Ullis!!!!!!

Har inte hänt så himla mycket dom senaste dagarna, mer än att jag njutit till fullo av min lediga tid hemma. Har tagit det lugnt och gjort saker i min egna takt. Underbart!! Ingenting att passa, ingenting på schemat och inga krav.
Försäkringskassan ringde mig i onsdags (hör och häpna) Jag som haft dom i tankarna de senaste dagarna och undrat hur det går med ALLT som jag varit tvungen att anmäla och skicka in, sjukpenning, havandeskapspenning och föräldrapenning.
Kvinnan som ringde var supergullig och ville bara dubbelkolla lite datum och min anställning, sen bad hon om ursäkt att det dröjt och lovade mina pengar senare i veckan. Precis som hon sa så var pengarna på kontot igår. Skönt att äntligen någonting går smidigt :)

Gårdagen spenderade jag med min söta lillasyster Katta. Vi åkte ner till Lyckeby en runda då jag länge varit på jakt efter ett par gardiner till vårt matrum, hittade ett par jätte fina på Hemtex :)
Därefter åkte vi till Mio möbler och tog en lunch och världens godaste efterrätt. Eftersom vi inte kunde bestämma oss så tog vi två olika som vi sen satt och delade på, men chokladkakan var GUDAGOD :)



Hittade en superfin lampfot på Mio som var på rea, dessvärre så upptäckte jag att den spruckit när jag kom hem..så får åka och byta den idag :/

Syrran ville att vi skulle kolla på filmen I rymden finns inga känslor på kvällen och till detta så skulle hon ABSOLUT ha godis..så in till hemmakväll en runda. När vi ändå var där så ville jag upp på Åhlens en snabbis, då jag hört att dom hade mycket REA där. Hittade hur mycket som helst som var 50% på REA-priset. LYCKA!!!!
Bl.a en tvättkorg som var nedsatt från 445:- till 149:-, ett baby-gym från 299:- till 79,50:- och så lite annat smått o gott.




När vi kom hem igår så hade Andreas köpt present till mig :) Hihi!!! Såna överraskningar gillar vi!!!



Nähä, dags att plocka fram frukosten :)

Puss puss♥


Åhh, just det.. höll ju på att glömma. Är ju tvungen att lägga upp ett kort på min goa kollega Gunilla som gårdagen till ära lånat Andreas Batman-kostym då det firades jubileum på förskolan i form av maskerad. Antar att hon är mycket poppis hos barnen nu:) 
Ett extra stort GRATTIS då hon oxå fyllde år :) Hurra Hurra!!!!




Kommentarer
Postat av: katta

hehe ja jag e en jekel på att äta köttbullar oxå ;)

2011-01-30 @ 19:48:03
URL: http://katariiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback