Mys med syrran och magont...

Hej hej...
Igår så hade jag och syrran bokat träff. Blev en runda till leksakshuset för att kika lite och sen passade jag på att köpa en skrivare på Elgiganten när jag ändå var i närheten. Så himla smidigt att man både kan skriva ut, kopiera och scanna med med en och samma maskin.
Efteråt blev det lite film och fika här hemma.




Idag så har älsklingen varit iväg och fixat hela dagen bl.a huggt ved och tömt vårt garage på all skit som vi samlat på oss sen flytt och allt. Själv så har jag tillbringat nästan hela dagen i soffan. Har haft så ont i magen, misstänker att det är dessa sammandragningar som spökar igen :(
Pappa kikade även upp en runda när han ändå hade vägarna förbi.

Bjuder på lite magbilder, tänk att jag redan är i v.32. Börjar kännas lite nervöst, men samtidigt otroligt spännande.




Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin mage... få en annan att lägta efter en till!! ;) Kram

2011-01-23 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback