Jul och nyår :)

Årets jul fick detta året vara lite annorlunda, då jag och Andreas bestämt att vi skulle fira HELA julen ihop.
Dagen innan julafton så var vi uppbjudna hem till Andreas föräldrar för lite julbord ihop med hans syster och hennes familj. En mycket trevlig kväll. Massor av mat och dans runt granen. Jag fick däremot snällt sitta på en stol pga min foglossning och titta på hela familjen Christiansson/Fredriksson som for runt i huset som galna kaniner på crack.. ha ha!! Mycket underhållande!! :) 

Julafton tillbringade vi dagen hos min pappa tillsammans med min syster och farmor. På kvällen åkte vi till Andreas mormor och morfar där vi firade ihop med hans föräldrar och bror Tobbe.

Andreas mamma tar verkligen detta med julklappar på största allvar. Jag har aldrig någonsin sett så sjukt mycket julklappar. Det tog Andreas och Tobbe nästan 2 timmar att öppna alla.



Jag måste ju även lägga upp ett foto på min och Andreas fina kungsgran :)




NYÅR!!!
Min underbara svärfar Hasse fyllde 60 år den 30/12. Detta firade vi genom att allihopa blev uppbjudna till Stockholm över nyår av Andreas mamma.
2 nätter på First Hotell, shopping, 3 rätters nyårssupé på dramatens restaurang och Premiären av Romeo och Julia på Göta Lejon.
Oj oj, så sjukt bra Romeo & Julia var. Vi fick jätte bra platser uppe på balkongen och det var super kul att mingla med en massa kändisar. Hasse pratade med Lasse Berghagen och jag hamnade i toakön bredvid Marie Serneholt. Morgan Alling stod bara någon meter bort och Andreas träffade på skådespelerskan Maria Lundqvist.



Kan ju inte låta bli att skriva om när Hasse råkade ringa till larmcentalen ifrån hotellet.
Andreas och jag hade fått rumsnr: 112.
Så Hasse lyfte luren och skulle ringa internt till oss.
En kvinna (som han trodde var jag) svarade: 112, vad har hänt??
Hasse svarar: Men tjenare!! Hänt?? Nä, det har inte hänt nåt.. vad gör ni??
Kvinnan: Du har ringt larmcentralen.
Hasse: Men oj.. ha ha. Jag skulle ringa in till min son som bor på Hotell, nr 112.

Att jag inte höll på att skratta ihjäl mig när Yvonne skulle berätta om detta.
Puss puss♥


Kommentarer
Postat av: Katja Stranne

hahahahahahaha vad jag skrattade när jag läste om svärfar och 112... Kan höra det framför mej! ;)

Sååå underbart fin du är Ullis! Och den blivande fadern med förstås =)

Kul att du börjat blogga igen =) KRAM

2011-01-04 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback