Bebislycka :)

Det har säkert inte undgått någon att jag och Andreas väntar vårt första barn :) Den lilla bebisen är beräknad till den 21 mars 2011.

Jag fick reda på att jag var gravid lördagen den 17 juli. (var då i vecka 5) Andreas var iväg på fotbollsläger ute på Öland och det tog nästan 3 timmar innan jag fick tag i honom och kunde berätta den glädjande nyheten. De 3 längsta timmarna i mitt liv.. ha ha!!
De första som fick reda på det var min söta vän Anna och min lillsyster Katta som både blev otroligt glada.

Jag är nu i vecka 29 och magen den växer för fullt.


Graviditetstestet som snabbt visade positivt den 17 juli 2010.
Min första ultraljudsbild i v.10
Magen i v. 10



Magen i v. 16



Ultraljud v. 18



Magen v. 21



Magen v. 26



Ultraljud i 3D/4D v. 27

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tror faktiskt att du glömde bort mig :( Du sa ju till mig också, du kom ju hem till oss och var sååå lycklig ;)

2011-01-03 @ 22:23:39
Postat av: Ullis

det är så sant Carro, har inte glömt dig. Jag syftade mest på vilka som fick reda på det direkt.. men du fick ju reda på det senare under dagen :)

2011-01-04 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback