2011-01-06

Hej hej..
Tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt nu medans mannen dammsugar :) Nu är man ledig till måndag, skulle egentligen jobba imorron men det var så lite barn så jag tog lite komp.
Vilken total lycka det var här hemma igår då jag fick ett brev ifrån försäkringskassan att min ansökan om havandeskapspenning gått igenom. Kändes som att en stor tyngd ifrån axlarna försvann. Jag är ju sjukskriven på 50% fram till den 21 jan pga foglossning och ryggont. Sen var jag antingen tvungen att plocka föräldradagar eller ansöka om havandeskapspenning pga läkaren inte kunde sjukskriva mig längre än 60 dagar innan BF. Så himla sjukt :/

Men nu är allting löst och jag kommer jobba till den 21 jan sen går jag hem, tar det lugnt och väntar på vår lilla bebis :)
 
Var och hämtade barnvagnen i tisdags och passade även på att köpa en Brio primo babyskydd som skulle passa till vagnen, nu har ju BB dragit in på detta med att man kunde låna en gratis. En jätte fin skötväska, en åkpåse och regnskydd fick också följa med hem. Babyproffsen är aningen beroendeframkallande, kommer nog tillbringa mycket tid där framöver ha ha.. O super trevlig personal som verkligen tog sig tid för en :)


Nu har mannen dammsugat färdigt, så nu får vi se vad dagen bjuder på :)

Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback