2011-01-04

Godmorgon :)
Så sitter man här med sin frukost, som alltid är lika svår att få ner. Jag som lovade mig själv när fick reda på att jag var gravid att varje dag äta en rejäl frukost för bebisens skull. Jag som vanligtvis nästan aldrig åt frukost innan.

Igår var jag och Andreas inne i lägenheten för att plocka ner det sista. I förrgår var syrran där med oss och hjälpte oss att flyttstäda. Vilken duktig och flitig syster man har :)
Idag ska jag in och skriva under köpekontraktet, så om några timmar är lägenheten SÅLD..ja, egentligen så har den ju varit såld i nästan 2 månader..men det är nu hela affären ska avslutas.

Efter att vi varit i stan så åkte vi inom babyproffsen, tänkte kolla om Teutonia vagnen jag kikade på innan jul möjligtvis var på rea. Det var den, men oxå dessvärre såld :( Expediten skulle kolla vad kollektionen från 2011 skulle ligga på.. 10500 kr UTAN tillbehör. Fy fan, e ju rena rånet.
Så det där med Teutonia fun kan man ju direkt lägga ner. På vägen därifrån så kikade vi igenom alla dom andra vagnarna som var ifrån kollektion 2010 och hittar då en superfin BRIO, hade exakt de hjul samt färger jag velat ha. Dessutom en prissänkning på 3500 kr. PERFEKT!!!
Så idag ska jag åka och hämta vår barnvagn :) 



Nähä, nu blir det in till stan för en liten fika med syrran innan jag ska träffa mäklaren.

Puss Puss♥


Kommentarer
Postat av: Angelics

Vi har den till Tyra och har varit supernöjda, guld värt att kunna sätta i babyskyddet från Brio också =)

2011-01-05 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback