2011-01-21

Hej hej..
I förrgår så var Karlskrona möbler här och lämnade våra matsalsmöbler som vi beställde för ungefär 2 veckor sen. Vi hade för ett ögonblick anat att möblerna kanske skulle vara ihopsatta då vi betalat så mycket för dom, men där hade vi fel. Rummet var fyllt med olika kartonger och det var bara att sätta igång och montera ihop allt. Andreas han slet och slet. Två av stolarna var skadade så vi fick åka och byta in dom igår innan jag skulle börja jobba. Igår kväll var äntligen allt på plats och vi blev mer än nöjda :)





Idag så jobbade jag sista dagen, så nu ska jag gå hemma med havandeskapspenning till bebis kommer. Har lite blandande känslor inför detta. Tycker det ska vara otroligt skönt att få gå hemma och ta det lugnt pga att jag har så ont i kroppen. Samtidigt så kommer jag sakna jobbet otroligt mycket. Jag har ju jobbat på denna förskolan i 3 år nu och kommit mina kollegor nära, vissa mer än andra.

När jag skulle gå hem idag så hade alla samlats i hallen för att kramas "hej då". Dom hade gjort ett jätte fint collage som jag fick i present samt en bukett tulpaner och en chokladask. Jag blev så rörd att jag hade svårt att hålla tillbaks tårarna :( Dessa graviditetshormoner haha!!
Men vi syns snart igen!!!



Nähä, dags att inta soffläge i väntan på att mannen ska komma hem.

Puss Puss♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina möbler ni har skaffat er!:)

Hur känns det att snart ska bli mamma då? Har ju tjuvläst lite ;)

Hoppas allt är bra med dig!:) kramar

2011-01-21 @ 13:43:53
URL: http://www.annachr.blogspot.com
Postat av: Nadja Casadei

Nämen guud så fint det blev!! Nu längtar jag hem till er ÄNNU mer :-)

Ni är så hemtrevliga. Puss på er

2011-01-26 @ 08:42:29
URL: http://www.nadjacasadei.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback