11-01-11

Hej hej!!
Oj oj, det var farsligt vad många 1:or det var i dagens datum. Ser nog lite skoj ut för den som t.ex föder barn exakt kl: 11.11 11-01-11 haha, bara en tanke :)

Helgen sprang iväg lika fort som vanligt och igår var det åter jobb igen. Jobbar ju bara nästa vecka också sen går jag hem. Tycker det ska bli himla skönt att få vara hemma och ta det lugnt eftersom jag har så ont och känner att jag knappt orkar prestera något på jobbet längre, men samtidigt lite sorgligt då jag tycker så otroligt mycket om mitt jobb och mina kollegor.
 
I söndags åkte jag och Andreas upp till Emmaboda möbler för att kika lite och ev. köpa en matta till matrummet. Vi hittade tyvärr ingen matta, men däremot lite fina lampor som passade perfekt i köket och sovrummet. På vägen tillbaka åkte vi inom hans föräldrar på lite söndagsmat.

Idag är det en liten "plock och fixa dag" här hemma varvat med soffmys. Är så otroligt trött på alla tomtar, så dom har snällt fått åka ner i lådan igen. Tvättmaskinen går på högvarv och det låter nästan som jag driver en flygplats här i huset.
Bebis är på g i magen och det känns ibland som att jag ska kissa på mig då h*n trycker mig på blåsan. Rusar till toan och det kommer knappt någonting alls :/ Börjar bli aningen trött på denna graviditet nu, vill hellre ha bebisen i famnen. Men men, 10 veckor kvar förhoppningsvis om h*n kommer på den beräknade dagen. 

Puss Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback