Fotografering, bio och restaurangmys :)

Hej hej..
Idag har jag haft gulliga Sandra Olander här tillsammans med hennes "assistent" Katta oxå kallad min lillasyster. Sandra är en jätte duktig "hobbyfotograf" men som dessvärre inte fotar så mycket längre. Hon var iallafall jätte snäll och ställde upp med att fotografera oss och magen. Väntar med spänning på hur fotona blir :)

I morgon så fyller man år..hela 29 år. Känns galet att man faktiskt fyller 30 år nästa gång. Så ikväll ska jag och älsklingen på bio och därefter ut och äta på någon restaurang. Vi har bokat Änglagård 3 så i veckan har vi avverkat både Änglagård 1 & 2 för att hänga med lite i handlingen, var ju toklängesen man såg dom filmerna.
Känns lite konstigt att inte ha någon födelsedagsfest ihop med mina goa tjejkompisar detta året, men inte varje födelsedag man är höggravid ;)
I morgon blir det födelsedagskalas här hemma med min/Andreas släkt kl:15.






Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback