2011-02-15

Hej hej..
Fullt upp idag, har haft gulliga Sandra Jönsson här på besök som bjöd på goda wienerbröd och gav mig en bukett fina tulpaner. Därefter så ringde syrran och ville komma upp en runda. Så vi åt lite lunch ihop och därefter tog vi det lugnt i soffan framför en film.

Gårdagen gick ju som sagt i romantikens tecken. Andreas blev ordentligt överraskad när han satt och läste BLT efter jobbet igår och upptäckte kärlekshälsningen som jag skickat in. Han blev så rörd att ögonen tårades... sötnosen!! Lika glad blev han över min present, som var en ifylld bok om oss, vårt förhållande, en massa minnen och tankar, tillsammans med en massa foton som jag klistrat in.
På kvällen lagade vi lite mat ihop, fläskfilé med hasselbackspotatis och sen gosade vi ner oss i soffan framför en film.



Jag fick ett jättefint blomsterarrangemang och en supersöt skål som jag blev jätte glad för :)



Puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback