Man känner hopp om våren, o då kommer snön :(

Godmorgon.. Åhh, kan man bli annat än deprimerad.. förbannade jäkla snö:/ Igår var ju solen framme och jag tog mig en runda i trädgården, för den har man ju inte sett sen vi köpte huset. Trotsade t.o.m foglossningen och promenderade ner till apoteket :)

I tisdags var det inbokat besök hos barnmorskan.. hjärtljuden hade stigit igen och låg denna gången på 152. Bebis hade gått ifrån ruckbar till rörlig, så ingen fixering ännu. Efteråt så mötte jag upp Hanna & Yessie för en lunch på 1344. Så spännande, för Yessie har bara 1 vecka kvar till bf :) Där är man lite avis!!
På kvällen var jag och Andreas på förlossningen, hade bokat in en visning där. Mycket trevlig barnmorska och bra information. Tyckte att man faktiskt kände sig lite lugnare när man gick därifrån, även fast jag fortf. är skitskraj :/

Igår hörde syrran av sig och ville ses en runda idag, får se vad vi hittar på. Blir väl till o stanna inne och slänga på en film lr nåt. Jäkla väder!!

Puss Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback