Dagarna försvinner fort...

Hej hej!!
Så är det måndag igen, inte för att det egentligen gör så stor skillnad då jag ändå är hemma HELA veckorna. Enda skillnaden är ju att Andreas börjar jobba igen och jag blir ensam hemma :/ Denna helgen har vi i och för sig inte umgåtts så mycket ändå.
I fredags var jag och Yessie på stan för att leta efter den perfekta Alla ♥-ans dag presenten, blev en fika på Lennarths och sen ut till babyproffsen och leksakshuset en runda. Jag passade på att köpa mig det där skötbordet som jag kikat länge på och även en supersöt mobil som ska hänga över spjälsängen.
På kvällen blev det pizza framför Let`s dance ihop med älsklingen. På lördagen åkte Andreas iväg för att hugga ved och därefter skulle han till Trion för lite mat. Så lördagen tog jag det lugnt och mös i min ensamhet. Igår stack han tidigt på morgonen för att ge sig ut i skogen igen. Blev dock lite korvgrillning ihop på eftermiddagen. Sen stannade jag en runda uppe i Bredabäck för att spela lite kort med svärmor, Andreas mormor och min svägerska Kristina. Passade även på att skruva ihop spjälsängen här hemma (alldeles själv hihi) På kvällen satt vi bänkade framför Solsidan och Wallander.

Idag är det exakt 5 veckor till beräknad förlossning :) Snart får vi träffa vår älskade bebis, som man längtar!!
Puss puss♥



Min katt är ju alldeles underbar, han letar upp det ENDA soliga stället på golvet.. o där sträcker han ut sig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback