2011-02-07

Hej hej...
Åhh vad nöjd jag är med mitt födelsedagsfirande. Lördagskvällen ihop med älsklingen var super trevlig. Änglagård 3 var jätte bra och maten på Michelangelo som Andreas bjöd mig på var gudagod.

Igår överraskade Andreas mig med sång på morgonen och jag fick ett jätte fint silver/diamant set ifrån
aha design :) Även ett par graviditetsbyxor (då de flesta börjar bli lite trånga) och en jätte bra kylande massageolja till mina svullna, vätskefyllda ben/vader.
Igår eftermiddag var både min och Andreas släkt här för att uppvakta mig, huset fullt med andra ord. Fick superfina presenter bl.a Laila Bagges parfym You rock av min lillasyster, Katarina Larsen hade inte bara köpt mig en underbar orkidé som nu pryder mitt sovrum utan även lite fina bebiskläder och huset är nu fullt med alla vackra blommor som jag fick. 
Tusen tack alla ♥

 

Idag mår man inte sådär jätte bra, kroppen värker och jag orkar inte göra så mycket annat än ligga på soffan.

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback