2011-02-02

Hej hej..
Nu har jag totalt glömt bort att blogga under några dagar, jag är hopplös. Har precis haft världens goaste Emma på besök. Emma är en utav mina äldsta vänner och vi lärde känna varandra redan när vi började 1:a klass på Rödebyskolan. Sen hamnade vi dessutom i samma gymnasieklass. Vi har alltså känt varandra i över 20 år. Det är alltid så himla roligt att träffa henne, alltid en massa minnen som kommer upp. Idag så pratade vi om alla killar som kommit och gått genom alla åren och en massa annat skoj. Emma och hennes man Erik väntar också sitt första barn, även dom i mars. Endast 2 veckor innan oss. Så himla roligt!!
Hon hade med sig en bukett tulpaner och två foton som hon hittat på oss hemma. Från den tiden då vi hyrde häst ihop.. skulle tippa på att vi är mellan 12-14 år.



I lördags så var jag, Yessie, Johanna, Hanna, Anja, Malin och Johanna ute och åt ihop på Stars & Strips. Yessie hade nyligen fyllt år och ville att alla tjejerna skulle ut och äta ihop. En mycket trevlig kväll :)
Hanna som är en tjej jag umgicks lite med för några år sedan var hemma ifrån Sthlm. Jag frågade henne om hon hade något roligt att berätta, uppe ifrån Sthlm. Hon berättade att hon bl.a lärt känna Marcus Schenkenberg. En liten stund senare så sitter hon och pratar i sin mobil, räcker över mobilen till mig.

Jag: Öhh, hallå?? Vem är det??
I luren: Hej, hallå??

Jag tittar på luren, där det står SCHENKENBERG. Människan hade alltså räckt över mig mobilen med Marcus i luren. Att jag inte dog..

Veckan har inte bjudit på så mycket spännande saker, mest tagit det lugnt och njutit av ledigheten :)

Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback