110225

Hej hej..
Så har jag precis kommit hem ifrån mitt extra inbokade besök hos barnmorskan. Är beordrad att ligga och vila HELA helgen. Min kropp mår tydligen inte så bra utav denna graviditeten längre. Har lagt på mig otroligt mycket vätska (1 liter på 3 dagar) och min barnmorska upplever att jag blivit svullen i ansiktet. No shit!!! Så skulle huvudvärk och magont uppstå under helgen så skulle jag kontakta förlossningen. Usch, man blir allt lite nervös :(

Hade ju Emily & Petter här på besök igår, underbara människor :) Vi fick en jättefin snöskyffel i inflyttningspresent, precis vad vi behövde :) Tack godingar!!
Godetid så ont jag hade i kroppen när jag skulle sova sen. Är nog bara att konstatera att jag enbart får hålla mig till EN aktivitet under dagarna.

Nähä, dags att krypa ner i soffan...

Puss puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback