110224

Hej hej..
Har precis kommit hem ifrån Emma & Erik där jag varit och fikat en runda. Blev precis som jag räknat med mycket prat om bebisar och förlossningar. Emma är ju beräknad 17 dagar före mig. Så himla roligt :)

Igår kom Anders förbi mig en runda på fika och för att kika på huset och ikväll ska Emily och Petter komma en runda. Godetid, man gör inte annat än fikar, fikar och fikar haha!! Ja ja, lite skoj ska man ju allt ha när man går hemma hela dagarna.


Passade på att fota min och Emmas mage ihop idag, godetid vad rund jag har blivit i ansiktet. Jag känner knappt igen mig själv... fy fan!!! All denna vätskan som tydligen lagt sig precis ÖVERALLT.. jag hoppas verkligen att det kommer försvinna efter förlossningen sen, annars vet jag inte vad jag gör.


Jag och Emma med våra tjocka magar... undra vilka som ligger där inne ??!! :)


Vecka 36+3


Puss Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback