110222

Hej hej..
Snö, snö och snö.. när ska denna snö försvinna. Jag vill ha VÅR!!!
Besök hos barnmorskan idag, v. 36+1.. inte så långt kvar nu (förhoppningsvis) Bebis är på väg ner i bäcken, men är inte helt fixerad ännu..så blev ruckbar i protokollet. Hjärtljuden låg fortfarande på 152. Att jag haft förvärkar under helgen var bara ett stort +.. kroppen förbereder sig inför förlossningen.
Däremot reagerade min barnmorska på att jag fått högre blodtryck, så från och med nu blir det 2 besök i veckan för att hålla koll på att allt är bra.
Har inte gjort nåt annat idag mer än tagit det lugnt, så himla skönt. Snart kommer min älskade sambo hem ifrån jobbet. Då blir det MYYYYYS :)

Puss puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback