Alicia 5 månader, fullt schema och lite annat..

Hej hej.. Oj, oj, är över 2 veckor sedan jag bloggade sist. Fy skäms Ullis :( Har haft så galet mycket att göra den sista tiden så har har inte haft en tanke på att uppdatera.
Andreas har börjat jobba igen, vilket är sjukt tråkigt. Tycker att dessa 4 veckor vi hade ihop gick galet fort, men så är det väl alltid.
 
Alicia har fyllt 5 månader. Inte klokt vad stor hon blivit. Var på BVC igår för att väga, mäta och vaccinera. Hon väger nu 6460 gram och är 65,5 cm lång. Hon väger alltså mer än dubbelt så mycket än när hon föddes. Min fina lilla tjej :) Vi har fortsatt att ge henne lite barnmat varje dag och hon absolut älskar det. Det händer nya saker varje dag. Igår så åkte vi till Babyproffsen och köpte henne en stol att ha i köket och i förrgår så satt hon i gåstolen som hon fick av sin morfar i doppresent för allra första gången. Hon verkade tycka om den :)



Så var har mamma Ullis och lilla familjen haft för sig den sista tiden då?!!
I förra veckan så besökte vi Öppna Förskolan för första gången. Det är min mammas barndomsvän Susanne som driver det så därför var det extra roligt att gå dit. Träffade både trevliga mammor och Alicia fick träffa lite andra bebisar, skoj skoj :)

Vi har även varit hemma hos Madde, Daniel och lille Max i deras nya hus, träffat Yessi och goa Vincent, träffat Marie och lille Kevin, träffat min söta vän My, Katarina Larsen har varit uppe och hälsat på, träffat moster Katta ett antal gånger, Andreas har varit på bocka-jakt och nu i helgen har vi varit på Max dop samt Tildes 3-års kalas. (Tilde är Alicias syssling)


Alicia och kompisen Vincent!


Min galet snygga sambo.... Madde, Pierre med lille Max och Daniel från dopet i lördags.


Vårt lilla charmtroll :)

Denna veckan är inget undantag, tycker att min almanacka är minst lika full som veckan innan. Var som sagt på BVC igår, imorron ska jag till kiropraktorn ( har haft sån fruktansvärd smärta i rygg och nacke, vilket jag tror har bidragit till min ständiga huvudvärk) På torsdag är det dags för ett återbesök hos sjukgymnasten med Alicia, efteråt ska vi till babycafé med Yessi och Vincent och på fredag är det dags för lite babyrytmik.

Puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ååå lilla gosis pluttan <3 Va tiden går, va fin hon är <3 måste ses snart <3 Kramar!

2011-09-14 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback